tirsdag 19. januar 2010

ENDELIG EN GANG TIL.....se innleggene under....

KARIBUNI SAAAANA
3dje. januar, ett ubeskrivelig øyeblikk for mor og far. Velkommen til Renate, Kjetil og Mariell.....se for øvrig bloggen deiras.....
DRONNINGA
De kler meg i alle slags "kostymer"...eg vil ha kjoler og blonder heller....eg e jo dama!
Forresten, det er jeg som bestemmer hos oss.....
FAMILIE: Det skulle jo vært 12 rundt dette bordet, men vi gleder oss over "oss" som var. Leif Ørjan, stakkars, lå med mageinfeksjon på sykehus i Thailand...mens de andre gikk rundt som vandrende ulltepper i kalde Norge. (LØ er frisk igjen nå...)
Thingbø- og spill- og vinnerinstinkt. Denne gangen slått av en stk. Vatne Thingbø. Gratulerer Karen!

Nå er hverdagen er over oss igjen. Vi takker for gode dager sammen.
GODT NYTT ÅR
"Han gir den trette kraft, og den som ingen krefter har, gir han stor styrke". Jes.40.29

3 kommentarer:

Karen sa...

Takk Marit for at du la ud det sista bilde der!! I ein sånn ein golf familie som eg e komt inn i så følte eg det virkelig va ein DEILIG seier!!

Marianne og Knut Kåre sa...

Trudde du va sjølskreven favoritt i golf!

Ser jaffal ud som at dokk koste dokk :-) Andre ska snart ud på ski :-) Fint det og, på ein måde...

Aina og Steinar sa...

D e bra Karen at du slår t!! Kjenne d friste me Afrikatur når eg ser bilder:) Lykke t me neste innspurt i arbeidet der nere...