onsdag 14. april 2010

MYE MARIELL

HEIA! I påsken har jeg vært på langtur. Først til verdens ende, Pokot, og så til Tanzania til Bibi og Babu. Skikkelig digg. De duller med meg og jeg får alt slik som jeg vil ha det. Her ser dere mødrene mine....
Vi var på husbesøk. Jeg hilste på både datoogafolk og geiter. Og jeg digger jorda....Mamma gav opp og slapp meg ned på bakken. Og jeg storkoste meg mellom geiteskitt og deilig varm jord...

Videre ryddet jeg i Bibi sine kjøkkenskap. Det var gøy. Tidlig krøkes som god husmor skal bli..
En av dagene møtte vi biler som stod på kryss og tvers i veien. Men det betydde mer oppmerksomhet på meg, og kaffipauser på de andre. Kjekt!

Her er mormor Aud og jeg i solkroken hos bibi i Katesh.Godt med solhatt.
















1.påskedag i Yaeda Chini. Morfar og babu!














Videre ser dere meg fin i kjolen som tante Aina har strikket til meg. Takk skal du ha tante.
Alle sier pappa og jeg er like..Ikke vet jeg. Men jeg er veldig glad i deg pappa!
Paul Arne og Kevin var også med på turen vår. Takk for en fantastisk påske. Jeg er så glad i dere alle sammen!
Klem fra Mariell!

1 kommentar:

renate og kjetil sa...

fantastisk innlegg!!! hu e jo bare herlige, solstrålå=)