lørdag 22. oktober 2011

LA DE SMÅ BARN KOMME TIL MEG!

..."Uten at dere omvender dere og blir som et barn, kommer dere slett ikke inn i himlenes rike." Matt.18:3
...da var gryta tom, men magene fulle...
..den som gjør seg liten som dette barn, han er den største i himlenes rike".. Matt.18:4
(Tvillinggutter 8 mndr gamle. Prematur.)
Denne dagen er din lille pike. Du følger spent med på hva som skjer der borte ved bordet. Fra første dag det ble vist film her i Harwash har du vært til stede. Kun fem år siden, men du kom sammen med far. Dere to hånd i hånd. Og du har vært på plass alltid etter det. Også på søndagsskolen er du flittig. Far sender deg av sted selv om han selv ikke deler Jesus med deg enda.
Nå ønsker far at du skal bli døpt, og du er klar, - om dog litt spent.
Du er født med en litt kort hals. Men jeg synes du er så fin og vakker!
"La de små barn komme til meg, hindre dem ikke! For Guds rike hører slike til." Markus 10:14

6 kommentarer:

Rannveig sa...

Dette rørte hjertet mitt, BIBI!! Guds rike velsignelse over alt dere er og gjør!!

Roså sa...

Eg falt for han med den korte halsen.Guds flotte skatt Eg e glad for me får være med på dette.Det nytte å drive misjon

Maria og Magnar sa...

TUSEN TAKK for fiiinfin gave som dalende ned i Oslo, ganske så overraskende! Dere er gode!

Aina og Steinar sa...

Gratulera med dagen Svigerfar:) Håbe dagen har våre bra!!

Paul og Aud sa...

Gratulere så mye med dagen din Leif! Samme dag som mi mor,så fra nå skal den huskes.Kansje me får være med å feire deg i neste år i Sandnes?? Tenker mye på dokk Ja det herlige bilde av deg Leif og Eline,står oppe på skjermen heile tida. Et blinkskudd!!!!

JH sa...

Fantastisk! Guds fred over tjenesten!