onsdag 26. september 2012

Siden sist.....

.....har jeg brukt mye tid på dette:
Bibel, nesespray, fishermans friends....og kaffi!

I den forbindelsen,(kanskje), har det vanket flere buketter med Mar (it) ta liljer!

...eller kanskje det er mer i denne forbindelsen:
Leif har åpnet ny avdeling for Krogedal&Thingbø i Stavanger!
Gratulerer!

Jeg har vært på kvinneweekend på Solgry.
"Der kvinner samles om Jesus kan alt skje".....
og vi ble velsignet både i hjertet og i magen!

Tidlig morgen på Solgry. Utrolig vakker natur...og hvis du ser nøye, så ser du rim på bakken.
Oh, dette kalde land!

Idag kom Aud med sykkel til meg...fra Fogn. Så nå MÅ jeg trø til!
(Det er egentlig kurven på styret som er det viktigste...og været selvfølgelig)...SMIL


Ellers "er jeg mye sammen" med mine venner fra Katesh. Ja, på hvert møte jeg er ute i faktisk.

Den Allmektige, Gud Herren, taler og kaller på jorden fra solens oppgang til dens nedgang!
Salme 50.1

4 kommentarer:

Janne sa...

Hei GODE Marit!!!

Godt med livstegn på bloggen... ;-)

Har tenkt masse på deg itte dåkk va her inne på møte. Sterkt å hørra deg både på talerstolen, og i drøsen ittepå... Kom på sangen "Gud har ein plan med ditt liv" ittepå..
De e godt å vida enten ein e med venner i Sandnes eller i Katesh!.. Og på Fogn for den saks skyld...!!!

Takk for det du delte, og takk for det du gav.
Kateshfolket e lagt meg på minnet..

Må Gud veileda og velsigna i arbeidet her heima!

Så må eg få GRATULERA med "ny" sykkel! Siste mote fra Fogn!! :-D
Ikkje for å jørr narr av den gamle sykkelen t mor...som du må e LYKKELIG eier av.... ;-) men sist den va i brug, va i underholdning i 2 x 30 års bursdagsfeiring for Anne og Håvard (festen far snakka om på bedehuset). :-D

Håbe du får merr glede av den en mor har hatt...
Say no more... :-D

Renate sa...

Yess!!! nytt blogginnlegg gjør oss glade=) For all del ikkje slutt, det er så kjekt å se litt bilder av ka som skjer der hjemma! Me savne dokk virkelig.. eg ane ikkje kor mange ganger i løpet av denne tiden eg har tenkt; nå sko bibi, babu, mormor eller morfar vert her.. Dokk betyr så uffatelig mye for oss=)

og tidenes sjokk, har mor eid ein sykkel?? det viste eg ikkje ein gang.. Den har garantert ikkje vert mye i bruk! Nå kan du jo sykla bort t kompisen din og overraska han med ein lunsjpakke!!=)

Paul og Aud sa...

Hei Marit. Gleden er stor for at du har glede av den FLOTTE sykkelen. Men jentene mine burde passe seg litt :-) !!! Eg har mer enn de vet forstår eg,og sykle gjør eg inne :-) :-) .
Kos deg med sykkelturene. Den går så det suser !!

Marit og Leif Thingbø sa...

Er så glad forat eg kjenne familien Aano så godt....dokke e så kjekke! ...og Janne: då kan me faktsik kalle den ein bedehus-sykkel! Smil
ma