tirsdag 24. mars 2009

DATOOG !


Du fasinerer meg Ghamata Petro! Du har vært på plass under treet helt siden første gang vi kom til landsbyen din. Først under barselbesøket. Så da vi var hjemme hos deg. Videre kom du med barne dine til klinikken. Så har det fulgt slag i slag... Du har tatt av deg smykkene og skinnskjørtet. Litt etter litt. Ingen har bedt deg om å gjøre det. Vi var sammen igjen nå i helga. Du kom med småjentene dine. Jeg undrer meg på hva du tenker? Hva du tror? Hva du mener om Jesus? Jeg synes å ane noe sårt under huden din. Smerte? Frykt? Strev? Jeg ber for deg. Ber til Jesus. Ber til Han som sa:" Kom til meg alle dere som strever og har tungt å bære, og jeg vil gi dere hvile." Matt.11.28

2 kommentarer:

Mama Na mambo yake sa...

Jeg er med og ber.Salamu!mama Laila

renate og kjetil sa...

kjekt å lesa om Ghamata Petro!! me ska prøva å ver med å huska på henna!
Sko likt å sitt bevegelse til det "danse-bildet"!! hihi=) dokk e tøffe altså!!
Nå sitte eg her med dataen, og Mariell ligge i vugga og ser på, med store øyne!!!=)
Dokk er vel i Nairobi nå.. tippe dokk er stein klar for besøk!! Dokk må kose dokk ein heile haug, og så er me klar for å få dokk hit snart=)